ceturtdiena, 2011. gada 20. oktobris

zubrīte ;D ai,smiekli nāk par šo vārdu

Šodien ir tik forša dieniņa.. pirmkārt jau šī ir pirmā reize, kad visu dienu ir silti istabā...
ultra-mega-maxi-super ērtais krēsls :)
tālāk jau rīta pusē atkal ķēros klāt pie Finanšu grāmatvedības lasīšanas..es nezinu, kāpēc, bet lasot tās divas grāmatas (grāmatv. vai ekonomiku) man vienmēr uznāk miegs, nu tik grūti koncentrēties! tā bija arī šorīt..man jau apnika. ienāca prātā ģeniāla doma, ka varbūt ir īstais laiks izdzert kafiju 2in1, kas man vēl saglabājusies, atvesta no Latvijas.. :D Jā, tā tiešām bija pareizā izvēle, un es beidzot varēju normāli palasīt, pamācīties...diemžēl man vēl joprojām iet ļoti lēni ar to mācīšanos, tomēr progress ir jūtams, salīdzinoši ar pirmajām reizēm, un arī vārdnīcu vairs tik bieži nevajag :) iespējams mani klasesbiedri lasot manu blogu, par mani smietos :) , jo ,cik saprotu, citiem tie priekšmeti ir krietni saprotamāki un valodas līmeņus, protams, nesalīdzināt..bet man šobrīd vienalga....:) man šodien priecīga diena, jo es beidzot saprotu lekcijas tēmas, kurās sēdēju un "skaisti izskatījos".. (cerams saprotiet šī izteiciena domu :D ) Un vispār , kā jau es laikam iepriekš pieminēju, pēc tiem projektu darbiem es sapratu, ka es citus iespējams pārvērtēju.. tad jau redzēs. :)
..bet nevar pārāk sapriecāties; no eksāmeniem man joprojām ir nedaudz bail :(

Ko es vēl sadaru pa brīvdienām, izņemot mācos? biju sporta centrā.. vakardien, piemēram, izmēģināju Stepu. Ne jau kā deju-steps, bet kā sporta nodarbību. Iečekojiet googlē vai youtubē. Atkal notrenkāja mūs. Es tagad cenšos aiziet uz dažādākām nodarbībām, lai visas izzinātu un pēc tam saprastu, kas man labāk patīk un ko es biežāk gribu apmeklēt :)

pirmdien biju bankā, lai atvērtu kontu. Darbinieks paņem manu pasi , skatās,saka- "m , Latvia.... Labdien!".. :D es izbrīnīta.. "Kā Jums iet? " :D man smiekli nāk, prasu, kā viņš zina... Viņa draudzene esot dzimusi Latvijā, bet tad esot pārcēlusies uz šejieni..

Tad man vēl ļoti ļoti patīk gatavot ēst.. un internetā es arī ļoti bieži "aizsēžos" recepšu lapās.. :D haha. tā nu tas ir...tik interesanti visvisādas idejas palasīt :D bāac... ja man ar dažiem labiem priekšmetiem klātos labāk, tad es labprāt mācītos kaut kādā vietā par pārtiku vai tml.. vispār, ja tā padomā, tad es gribētu izmēģināt strādāt ļoti dažādos darbos... piem. par žurnālisti, par pavāri, par pasākumu organizatori un vēl visvisādos! :) bet tik un tā ar savu pašreizējo mācību programmu arī esmu apmierināta!

šodien es pirmo reizi izmēģināju pagatavot maizes pudiņu un sanāca riktīgi labiņais! (šobrīd tas vēl dziest,bet es jau pagaršoju..un mans biedrs sācis nākt mājās agrāk un pats vainīgs,ka tagad viņam jāsmaržo mana pudiņa kārdinošais aromāts un jāsiekalojas :D)

Un te pa labi diezgan slikti, bet tomēr redzams vēl viens mans garšīgais eksperiments, uz kuru pamudināja gandrīz sākuši bojāties burkāni, kabacīša atlikums un gadījusies nepārāk garda maize :D

Te veikalos ir normālā produkcija un tad ir EuroShopper preces, kas ir daudz lētākas, tāpēc puse no manas pārtikas plaukta un ledusskapja izskatās šādi:
fui :) varēja vismaz uztaisīt mazāk uzkrītošu dizainu :D 

cerams, ka mans blogs nepārvērtīsies par kaut kādu pavārlapu! :D 

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru