sestdiena, 2011. gada 8. oktobris

ir,uz ko paskatīties

iesāku rakstīt piektdien ap pusdienlaiku (biju skolā,tāpēc nav visu pareizo zīmju burtiem):
vai jus esiet edusi bieshu placenisus? vismaz es nebiju edusi, kad dzivoju Latvija. Bet ta ka es te dzivoju viena, un, ja gadas nopirkt kko negarsigu vai kaut kas paliek pari no citiem edieniem, tad es esmu spiesta izdomat jaunas receptites..kas man ari veiksmigi sanak :D  vispár - ir 2 veidi, kaa studentam izlietot pari palikuso edienu- viens ir visu sacept omletee "kish mish"  un otrs sacept pankuucinaas. Sorit sacepu biesu placenisus, un gribu palielities, jo tie bija gardi :)) Un izdomáju, ka jásák laikam lietot focika taimeris..lai parádítu jums sevi..:D jo man ir slinkums fociku biezi nemt kkur lidzi,jo vins ir parak liels un smags-tapec man nav nekadu jaunu bildisu..it ipasi,kur esmu redzama es..nu  luk, te es brokastoju :D

vakardien vakará pabeidzu savu projekta dalu, jutos it ká tas pilnígi bútu jánosvin...hehe.. tiesam tas bija liels darbs..bet nu ta tikai pirmá dala. Un jácer, ka tiks ieskaitíta, lai var turpinát nákamajá periodá otro dalu..

un tagad turpināšu (sestdien ap pusnakti)..
Piektdien kā reiz nodomāju-neko nav teicis,tātad mans dzīvokļabiedrs varbūt beidzot nedēļas nogali pavadīs mājās?! hm, ..jā ,protams! :D šorīt pamodos, domāju,ka viņš vēl guļ, skatos epastā - "Labrīt Jana,nesanāca tev pastāstīt, bet es būšu prom visu nedēļu... " haha. man jau sajūta, ka es te drīzāk esmu kā saimniece..vispār viņam man vēl vajadzētu piemaksāt, ka es pieskatu apartamentus, kamēr viņš prom :D

šodien beidzot ,beidzot nopirku kurtku (jā es zinu nesmuks vārds,bet nekas) , kas varētu kaut nedaudz mani pasargāt no slapjuma un vēja..jāsāk pierast pie holandiešu laikapstākļiem....bet staigāšana pa veikaliem aizņem TIK daudz laika.. patiesībā izskatās tā-uz parastas ieliņas..nu daži nelieli veikaliņi, ok....bet ieejot iekšā-plašums.. kāpnes uz augšu, kāpnes uz leju ,..bāc.. viltīgi :D

Pēcpusdienu noslinkoju,neko īpašu nedarīju...ā ,noskatījos beidzamo sēriju Britain's and Ireland's next top model 7. Parasti es skatos amerikāņu, bet tā kā šajā sezonā iekļuva meitene no Latvijas, tad bija interesanti.. Viņa tika līdz pat pusfinālam, tāda malacīte! Bet nu vairāk es britu variantu neskatīšos, jo ASVTairas komandai laikam neviena cita žūrija un organizatori nestāv klāt! :)

Vispār istabā arī paliek ļoti vēsi..es jau sen prasīju-kā ar apkuri un tā...man teica,ka mēs paši varam slēgt,kad gribam. tikai viņam kaut kas tur jāpārbaudot..radiatori vai kas,es nezinu...un tas līdz pat šim nav izdarīts..un kā jau var noprast, tad es esmu atstāta aukstumā vismaz uz vēl vienu nedēļu..! grrr..
Jā,vakarā man bija tiešām auksti.... tad izdomāju pabraukāties ar riteni ārā un kko pafočēt naksīgajā pilsētā.




 Centrālā stacija
















Tradicionālajiem suvenīriem pievienojas vēl viens no svarīgākajiem Holandes simboliem - lietus!





Man patīk, ka tā braukājoties apkārt, es vienmēr uzeju kaut ko jaunu..kaut ko,ko neesmu redzējusi. Un šonakt tas bija nekas cits kā "Sarkano lukturu iela" ! :D haha,..tik jocīgi...man jau smieklīgi bija izbraukt cauri, bet daži labi pilnā nopietnībā staigā,skatās,kurai meičiņai pievienoties... :D
Centrā vakar un šodien salīdzinoši maz cilvēki, neviens negrib tusēties tādā drēgnā laikā.. nu pareizi. vismaz ir laiks ,kad pablogot :)


Šodien patukšās tusiņieliņas


Turpat arī tas turku-slāvu veikaliņš, kā solīts strādā līdz pusnaktij! :)

atgriezusies no "ekskursijas":D pagrabtelpa,kur glabāju riteni.
Redziet, kādi man jauki LV karodziņi pie stūres ;) 





Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru