sestdiena, 2011. gada 15. oktobris

group 6 - pass!!

Vakardien pēcpusdienā jau bija rezultāti par progres report. 3 grupas izkrita, 4 nokārtoja (vienas grupas komentārā gan bija rakstīts "knapi nokārtots"). Bet mēs esam starp tiem laimīgajiem, kam ir viss +/- OK :) yeeey! forši, man prieks ;) tām 3 grupām vēl ir iespēja tagad 2nedēļu laikā izlabot savas kļūdas,ja arī tad viņi izkritīs,tad otrajā periodā nemaz nevarēs turpināt un dabūt pārējos kredītpunktus. Bet skolotāja gan baigā - neļāva pat 1 dienu cilvēkiem atpūtināt prātu no tā projekta, kad jau paziņo, kuri nav nokārtojuši.. :P lai gan uz mani tas neattiecas.hihi. tas nozīmē,ka man tagad būtu jāsaņem 2 kredītpunkti par šo te darbiņu, un tad jau kopā man būs 3 (vēl viens, ko es saņēmu par Intro nedēļu) - kas ir 1/20 daļa no tā,kas man būtu jādabū visa gada garumā :D

vakarā nedaudz patusējāmies ar klasesbiedriem..tiem, kuri vēl nav aizbraukuši uz mājām brīvdienās.. sākumā gan gandrīz visi runāja tikai vai nu vācu vai nu holandiešu valodās savā starpā..man bija ļoti jautri, kā var iedomāties.. bet vēlāk jau bija ok;) viens puisis mums ir no Arubas (tā ir maza saliņa Latīņamerikā, kas pieder Nīderlandei...tur viņi nebraukājot ar riteņiem,jo esot pārāk karsti,,..un viņš iemācījies braukt tikai te-NL :) ). Arubā runā papiamento valodā (kaut kas līdzīgs spāņu-portugāļu), bet viņš brīvi runā holandiešu valodā, tāpēc es sākumā īsti nesapratu, vai ir vietējais vai nē..viņš te dzīvojot jau 2 gadus,sācis mācīties otrajā šīs pilsētas universitātē ,bet šogad pārnācis uz Hanze university. Vienreiz stāstīja, ka esot mani redzējis braucot ar riteni,bet aizmirsis manu vārdu..tāpēc prasīja, kā latviski esot: "come here!" :D un tagad mēģina atcerēties frāzi "nāc šurp!":D haha.man patīk,kad ārzemnieki kaut ko saka latviski..tas ir tik uzjautrinoši!!! runājot par valodām,vakar vācietis no manas grupas teica, ka holandiešu valoda būtu līdzīga vācu, tikai aiz katras zilbes ieliec mistisko skaņu "khr" un viss kārtībā :D haha.

šodien Baltinavā kārtējā superīgā "otto ballīe" (ar visu "Musiqq" !!! man tā grupa patiesībā ir iepatikusies, neskatoties uz to, ka sākumā viņu debijas hits "Abrakadabra" man likās tiešām kaitinošs)...:/ a es sēžu te.. eh.. nu nekas.. es zinu, ka citu pasākumu laikā būs vēl stulbāka sajūta..piemēram, kad būs žetoni ..vai tml.. pie tam man pirmais gads pēc absolvēšanas un būtu forši aizbraukt...


šodien man tika biļetīte uz mājām uz Ziemassvētku brīvdienām :) jaukiiii..vispār man jau nedaudz gribās Ziemassvētkus kā tādus..baigi agri, vai ne! :) tam par godu ielikšu dažas bildītes- es zinu, ka man labi sanāk izvēlēties tās īstās, ko te ievietot :P 


PASAKU NAMIŅŠ



















visi te kā normāli cilvēki sākuši apkures sezonu, kamēr es esmu atstāta viena pati aukstumā...!! grr, dusmīga..tā nu es te sēžu  : šī diemžēl nav mana istaba, bet lielajā istabā vismaz ir nedaudz siltāk , tāpēc kamēr viena salstu,uzturos te..

"sildies kā gribi"

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru