ceturtdiena, 2011. gada 6. oktobris

ding ding ding

visgrūtākais blogā laikam ir iesākt ierakstu, nekad nezinu kā to sakarīgāk izdarīt, gribās sākt vienkārši rakstīt par kaut kādu notikumu vai skolu bez nekādiem ievadiem.:))
tātad skolā man iet ..hm..pagaidam nepārāk jauki. tā jau ir OK,bet tādās lekcijās kā finanšu grāmatvedība un ekonmikā: kaut ko saprotu, kaut ko nesaprotu.. bet vienmēr apņemos izlasīt nodaļu grāmatā par mūsu lekciju tematiem, bet tā kā mums ir tas lielais projekts, tad tas aizņem visu manu brīvo laiku un neatliek priekš mācīšanās parastajiem priekšmetiem! vienkārši nenormāli... mēs visi pavadām neskaitāmas stundas, lai vispār atrastu informāciju internetā...iepriekšējā nedēļas nogalē vismaz kādas 5 vai vairāk stundas dienā strādāju tikai pie tā projekta vien, un vispār jā- visu šo nedēļu es sēžu pie tā projekta, jo drīz ir jānodod pirmā daļa. Grupā mums ir it kā pieci cilvēki,..katrai grupai sākumā vajadzēja izveidot "grupas noteikumus" un mēs izdomājām tā, ja kādu no tiem pārkāpj, tad pienākas soda punkts, un, ja sakrāj piecus, tad tiec izslēgts no grupas. un šodien viens puisis dabūja savu piekto punktu.. ātri gan,vai ne! :D bet viņš rakstīja, ka esot savu daļu izdarījis un uzrakstījis, un grib palikt grupā, tad nu es nezinu, kā tur būs ar viņu.. mums pārējiem ir jāizlemj vēl.
pirmdien priekšmetā "prezentāciju prasmes"  bija jāprezentē kāds produkts. mēs izvēlējāmies kartona kastes, bet vispār nepārāk veiksmīga iznāca,..nezinu kā mani grupas biedri, bet es tad īsti nebiju līdz galam izpratusi to uzdevumu. nu nekas..galvenais, ka ieskaitīts.
āa..otrdien bija matemātika un vienā uzdevumā vajadzēja pielietot logaritmus. Es tam īpaši nepievērsu uzmanību, bet skolotāja "log" izrunāja tā kaut ko pa vidu log/loh (ja viņa ir holandiete, tad tā varētu būt,jo viņi savā valodā g daudz kur izrunā kā h,...kā piemēram mistisko skaņu ,ko lieto Groningen izrunā).. nu lūk, un viens puisis no Vācijas tāds pagriežās pret mani, smejās un saka -"loh".. it kā attēlo skolotāju. Es sākumā nesapratu, bet tad viņš saka, ka vai tad es nezinot, ko tas nozīmē krieviski.. :D haha. biju pārsteigta, prasīju, kā viņš zina..viņam brālis dzīvojot tagad Maskavā un šo to esot iemācījis..:)
aizvakar Ocean41 klubā bija ballīte "Red light district party", pirms tam mēs aizgājām pie viena klasesbiedra (kurš skaitās arī kā klases vecākais...bet viņam ir 17 gadi), tad tur arī vispār sanāca lielāko vakara daļu arī tusēties..bija jautri,man patīk mani klasesbiedri.. :D vismaz daļa..ā jā un tas pats vācietis kaut ko vēl par Babu Jegu teica, man tik smieklīgi paklausīties, kad viņš saka kaut kādus vārdus krieviski :D tika apspriesti arī daži skolotāji, nu tik smieklīgi..ā un mūsu audzinātāju sauc Ning Ding - viņa ir ķīniete..baigi skanīgais vārds, vai ne! :D

šorīt braucot uz skolu riktīgi izmirku, laikam skaistais laiciņš ir beidzies un sāksies tipiskais dutch weather.. :/ tā kā beidzot jūtos +- vesela, tad pēc skolas aizgāju uz baseinu, mm, bija forši ;) labi, atpūta beigusies, jāsāk atkal strādāt pie projekta . grr, kaitinoši.

atkal nav bildītes, ko ielikt,..neko neesmu fočējusi,..nav laika..
..varu vienīgi no neta kaut ko atbilstošu ielikt... tikai iedomājaties mani viņa vietā.. :D


nu labi, es izdomāju nedaudz piepalīdzēt jūsu fantāzijai..tas tā uz ātro sanāca:
hahaha

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru