piektdiena, 2011. gada 14. oktobris

progress

šodien ir diena, kad bija jāiesniedz projekta Progress report. Tāpēc visi klasē tādā labā noskaņojumā..-uz brīdi būs miers.. :D nu labi, ne visi, jo dažiem grupasbiedri visādus "pigorus" vēl māk sataisīt... īstenībā sākumā es to nesapratu, bet patiesībā man ir ļoti ļoti laba grupa :) Ar grupas bosu-vācieti-man ir ļoti labas attiecības, arī ārpus skolas ar viņu var normāli parunāt un tā.. tad mums ir jau iepriekšējos ierakstos pieminētais rižiks, kurš sākumā izturējās diezgan nievājoši..gr..bet nu beigu beigās pat atzinīgi izteicās par manu izdarīto daļu..ha! re kā mani nepareizi novērtēja..baigais :D tālāk mums ir ķīniete..viņa grupā ļoti maz kaut ko runā, rižiks teica, ka viņas daļa arī ir tā "ne īpaši"..bet nu vispār viņa ir centīga, tāda mīlīga ( :D ) visu izdara laikā un ir OK. .. tādi mēs te esam. āa nu ir vēl piektais - vietējais tipiskais holandietis ( ļoti garš, pusgari mati,aizlikti aiz ausīm :)) , bet viņš nav apmeklējis ļoti daudz meetingu (tikšanos..sapulcītes..kaut kā tā) un gandrīz tika izslēgts no grupas, bet nu vēl nē,jo viņš it kā izdarīja savu daļu un tā, bet es domāju, ka otrajā periodā necik ilgi viņš nenoturēsies..
cik dzirdēju, citās grupās tiešām iet vēl raibāk.. piem.,kā man stāstīja,tad klases vecākais vakar vakarā nepabeidza savu darbu,aizsūtīja savai grupas biedrenei,teica,lai viņa pabeidzot,jo viņš iet ārā tusēties.. haha.normāli..!vai ne! no viņa es to negaidīju..es tā jūtu,ka es varbūt pārvērtēju cilvēkus šeit..laikam :)
Vakarā atkal paredzams klases tusiņš.. nākamā nedēļa mums ir brīvdienas. Daudzi brauks uz mājām... :( es nē. un tieši šajās brīvdienās ir mājās lielais tusiņš un otto ballīte! :( eh... tas gan ir pasākums, kuru man žēl palaist garām..
misija mājiniekiem-sestdien patusēt tik pat jautri, ja ne vēl jautrāk! :P
(tikai šogad jums diemžēl  nebūs vismaz divu "stilīgo")

tā...kas vēl skolā šonedēļ tāds interesantāks. īsti nezinu, ..bet beidzot ir laiks pievērsties parastajiem priekšmetiem. tas ir baigi labi..lai gan ļoti, ļoti lēni, bet vismaz labāk varu vielu izprast, kad ir laiks mājās pamācīties, palasīt grāmatu.. kā nekā eksāmeni tuvojas! 
otrdien pirmoreiz aizgāju uz body-fit nodarbību..patika,riktīgi mūs "patrenkāja"..atgādināja treniņu laiku misteros..eh...tas gan bija tik foršs laiks......labprāt atkārtotu..

pa reizei man te jau sāk pietrūkt tādu dažādu ēdienu kā mājās.. labā ziņa- es tik tiešām māku diezgan labi gatavot :D hehe. palielīšos, tikko biju sataisījusi nu tik garšīgu sacepumu savā jaunajā cepamtraukā.. :D mmmmm...paši vainīgi,ka neviens nebrauc ciemos, apēdu visu viena pati :P

vēl nofočēju 2 bildītes ar telefonu vienā veikaliņā, kur visvisādas helovīnu lietiņas, maskas utt...un vispār te ir daudz tādu bodīšu, kur ir daudz "prikoliņ-preču".. cik zinu,tad Latvijā nav tik daudz tādu vietu,..bet te uz katra stūra :)


2 komentāri:

  1. Nemaz nebiju ievērojusi-cik jūs ar Zani līdzīgas šajā bildē!!!

    AtbildētDzēst
  2. Man liels prieks ka Tev iet forši, un galvenais interesanti, vai ne?

    AtbildētDzēst