sestdiena, 2011. gada 1. oktobris

trauki plīst uz laimi

šo sestdienu diemžēl nesanāk tā izbaudīt kā citas. laiks, protams, ir superīgs - tāpat kā visā šajā nedēļā. bet es cenšos pastrādāt pie projekta darba (kas man ļoti "veiksmīgi" izdodas,kamēr rakstu blogu vai ko tml..).. un turpinu cīnīties ar iesnām.
trešdien bija tāds kā "klases tusiņš".. mēs, izturīgākie, palikām līdz aptuveni 4. Sākumā satikāmies un pasēdējām pie viena bāra āra galdiņiem,bija atnākuši apmēram puse no klases, tad pamazām pa kādam aizgāja mājās un pārējie gājām uz dažādiem bāriem. nu tā kā - pub crawl. tas ir tā, ka patusē vienā bārā/klubā, ej uz nākamo...un tā visa vakara garumā apmeklē daudzas vietas..bija tīri jautri kopumā, vismaz varējām viens otru iepazīt neformālākā gaisotnē..:D
par mācībām nekādu īpašo jaunumu nav, tikai arvien pietuvojas eksāmenu laiks :( tas būs novembrī..tajās nedēļās tieši pirms Zanes atbraukšanas (17.nov) ..forši,visu būšu nokārtojusi un varēsim atpūsties (un nosvinēt LV dzimšanas dienu), man tikai programma jāsastāda visam :D
šo nedēļas nogali atkal esmu viena dzīvoklī :)) mans dzīvokļa biedrs aizbrauca uz Oktober festu Vācijā..beidzot tusēsies. jo parasti pēc citiem braucieniem viņš atved mājās kārtējo medaļu par maratona vai pusmaratona skriešanu..jā..:D pēc sportista gan neizskatās, bet kādu laiku laikam bija trenējies. skatos, ka ir piedalījies arī Ņujorkas maratonā, kruti.:)
cerams rīt pa dienu arī būs tik pat jauks laiciņš, tad gan iziešu ārā un kādā parciņā pachillošu kā visi to dara, kad ir kaut nedaudz silts un saulains laiks...man tas baigi patīk..
tāda kopumā mana nedēļa...šodien nolauzu vienai krūzītei osiņu un saplīsa viens šķīvis.. bāc, nejauki. bet šķīvi laikam izmetīšu, gan jau nepamanīs, ka viens pazudis (tāpat kā reiz pazuda viens no glāžu stikla paliktnīšiem ). :P

kā jau solīts, atbilde uz cieto riekstiņu:
Heavenly Holland Clogs with backwards footprints were used by smugglers during the 1940's and 1950's to smuggle contraband across the borders with Germany and Belgium.
Šādas klikatas ar pēdu uz otru pusi izmantoja kontrabandisti 20.gs. 40-50tajos gados,lai pārvestu kontrabandu pāri Vācijas un Beļģijas robežām. baigie asprāši! :D

1 komentārs:

  1. Jēziņ! Tādu atbildi laikam neviens negaidīja :p
    Visi tur sauļojās, man sagribas tādu siltumu. Šīs dienas mums LV jau saulīte spīd, bet vējiņš gan nav pārāk patīkams :p

    AtbildētDzēst