piektdiena, 2011. gada 4. novembris

par šo un to

kaut kāda skaistule :D
šonedēļ čatoju ar Zani par šo un to, par Ziemassvētkiem, un es sapratu, ka pagājušā gada Ziemīši man gandrīz pazuduši no atmiņas.. tās dažas bildītes vienā bloga ierakstā bija no cita gada. un jau toreiz es meklēju pagājušā gada foto, bet neatradu,nav man datorā. tad es aizdomājos-kādas vispār viņas bija- nu pilnīgi kā pa miglu! :D ārprāc. tikai atcerējos,kad kārtējo vakaru atbraucu mājās vēlu,nogurusi kā vienmēr, tajā reizē- no misteru fotosesijas un kko pafočējāmies mājās... laikam tā misterošana mani tiešām bija stipri pārņēmusi.. Bet nenožēloju nevienu mirkli no tā pasākuma :)

sagaidīšu bildes,kad Zane atbrauks, tad te noteikti kkas parādīsies..blogā arī vajadzīga Ziemassvētku noskaņa, jo es pati nevaru sagaidīt "svētku gaidīšanas laiku",.. īstenībā tie svētki laikam nebūtu nemaz tik forši bez gaidīšanas laika. Varbūt, ja, piemēram, manu vārda dienu visi tā gaidītu, tā būtu mana mīļākā diena gadā :))


Šonedēļ visas lekcijas beidzās ar biedējošo frāzi- "good luck in your exams"....jā, veiksme man noderētu. Bet labāk paļauties uz zināšanām :D tāpēc cītīgi mācos. Un tagad jau pat pieaug pārliecība, ka es tos nokārtošu...(!) labiņais. Man patīk mani priekšmeti, tāpēc šo mācīšanos es nepavisam neuztveru kā mokas- protams, ir grūti iedziļināties, lasīt atkāpi vairākas reizes, lai izprastu- bet vismaz ir interesanti. Un tas-šeit, universitātē, salīdzinājumā ar mācīšanos vidusskolā, ir liels pluss. Cerams, ka mani klasesbiedri arī mācās tiešām to, kas patīk, nevis kaut ko, ko paši nesaprot, kāpēc mācās... :)

Šodien, braucot mājās no skolas, iegāju vienā viekalā, kurš izrādās baigi foršais lielveikaliņš. Es tur biju pirmo reizi, jo no ārpuses nemaz nepateikt, ka tur ir kkas īpašs. :) nu lūk, un tur bija augļu un dārzeņu bodīte, kura TĀ smaržoja...!! mm...gandrīz kā kādā Latvijas tirdziņā.. :D bet,protams,tur viss bija dārgāks nekā parastajos pārtikas veikalos. Vispār pirmo reizi ,aizejot uz tirgu centrā, es biju diezgan lielā nesaprašanā, ka tirgū  viss ir Tik dārgs, salīdzinājumā ar vienkāršajiem lielveikaliem. Jo,man liekās, LV ir tieši otrādi.. bet vispār es daudz kam laikam Latvijā nezinu cenas, jo es patiesībā nemēdzu iepirkties tik nopietni. Zinu tikai to, ka mācību grāmatas , salīdzinājumā ar manām šejienes, bija "dzešovka" :D nu labi, mums skolā vispār ir jauki, kad uz gadu piešķir grāmatas, bet nu tāpat- neviena no tām grāmatām jauna nemaksā 91eiro! (wtf!) Labi, ka es dabūju second hand vecāka izlaiduma grāmatas.

tagad ceru, ka no zirnīšiem, ko pašreiz loku iekšā ,kaut kas arī paliks pāri,jo tā sagribējās sataisīt rosolu! mm.. tikai vēl jāsameklē kāda uzticama desa,ko šodien tiešām vēl neieraudzīju ;D  Vispār šodien tā gribās našķoties, bāc...

āā ielikšu beidzot bildīti ar vienu...hmm..nezinu pat,kā lai to nosauc. tāda mašīnīte. Daudzi veci cilvēki te ar tādām braukā. tik forši! ar tādām brauc iekšā veikalos un..-nu visur, kur vajag! Attiecīgi arī viss valstī ir sakārtots, lai katrs varētu pilnvērtīgi dzīvot, neskatoties uz veselību vai tml. Un tieši tādu iemeslu dēļ šobrīd es esmu diezgan pārliecināta, ka vismaz vecumdienas es tiešām negribu pavadīt Latvijā. tā ir,..

Viele Grüße,
Jana

1 komentārs:

  1. arī LV viss eko-šmeko ir dārgāks nekā polijas kartupeļi un zemenes tirgū.

    AtbildētDzēst