trešdiena, 2011. gada 9. novembris

kā pa miglu ` vistiešākajā nozīmē


Puse eksāmenu izpildīta. Diemžēl laikam vieglākā puse. Šodienas matemātika bija Ok- tad jau pēc atzīmēm redzēs. :) Laiks šodien atkal supertizls...
ceļā uz skolu ap 8 rītā
Vakardien jau agri tik labi miedziņš uznāca. sapriecājos..jo šorīt jau 7 bija jāceļas. Bet tieši vakar manam biedram vajadzēja runāties pa telefonu kādu stundu, tā ka viss mans miegs prom. Tad viņš aizgāja laiimīgs gulēt, bet es līdz 2 mocījos..Atceros, ka pirms CE matemātikā arī nez kāpēc nevarēju pagulēt- naktī ap 4 pamodos kā dzīvā :D pasēdēju pie datora- ko nekad normāli nedaru tā vienkārši naktī :D un vēl pagulēju nedaudz rīta pusē.. Lai gan it kā šitie eksāmeni universitātē nav jau TIK svarīgi, bet tomēr- ja kādu nenokārto, tad ir tikai 1 iespēja pārrakstīt, un tā ir tkai kaut kad pavasarī/vasarā.. tā ka principā ir gan laikam tomēr diezgan nozīmīgi tos visus nokārtot uzreiz ar "pietiekoši". No atzīmes 5.5 sākas "pietiekoši".
ceļā uz mājām iebraucu lielveikalā Jumbo, kuru šodien atklāja pēc renovēšanas pārtraukuma. Te maziņš video ar kaitinošo ,samāksloto cirkmašīnu :D šitādas mēdz kaut kur pilsētā skanēt arī citās parastās dienās. Bāc :D

Bet migla vēl joprojām kā agrā rītā, skats pa lielās istabas logu. Es kādreiz rakstīju, ka tur esot tornis. :D Hm. Varbūt man tikai izlikās?! :D















Vakardien 2diena-protams, nevarēju neaiziet uz foršā trenerīša nodarbību. Dažas minūtes kavējās,tāpēc garlaikojoties nofočēju to zāli. Nu parasti jau tā ir diezgan pilna treniņos :)










Uz rītdienas eksāmenu ekonomikā gan vairs tik bezbailīgi nedošos.. :D Pa lielam jau teoriju esmu kārtīgi izlasījusi un pierakstos visu izkonspektēju, pārlasu. Bet tā kā mums īsti nav tādu uzdevumu, ko patrenēties, tad nevaru sevi normāli pārbaudīt.. Mums katram priekšmetam ir tikai "paraugeksāmens" un tajā arī it kā var trenēties. Bet ekonomikā mēs tos visus jau lekcijās izgājām cauri,.. bet šī priekšmeta grāmatā nav tāda tipa uzd.,kādi būs mūsu eksāmenā. Tāpēc nevaru patrenēties,..un saprast un apzināties, ka pietikoši labi esmu sagatavojusies. Nu tad jau rīt redzēšu! :D
Labi, turpiniet turēt īkšķus par mani- kas to jau dara, un sāciet sūtīt man savas labās domas, kas to vēl nedara! :P

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru