trešdiena, 2011. gada 23. novembris

daram to,kas mums vislabak sanak

Biju gatava jau ķerties klāt projekta darbam - gribu ātrāk iesākt un sataisīt savu daļu.. Bet jau pēc pāris minūtēm sapratu, ka nav ne jausmas, no kura gala lai sāku, tāpēc izlēmu darīt to, kas man labāk padodas- pablogot :D
Šodien epastā pienāca beidzamā atzīme, visus eksāmenus esmu ļoti veiksmīgi nokārtojusi. Priecīga. Lai gan pēc finanšu grāmatvedības ex. biju nedaudz satraukusies, tomēr pat tajā atzīme ir krietni virs zemākās nepieciešamās, ar kuru skaitās "nokārtots". Mums atzīmes pienāk katram atsevišķi, tā ka es nezinu visu klasesbiedru rezultātus. Bet, cik saprotu, visvisādi mums te iet ar tām atzīmēm.. :D haha. Iedomājieties, tas rižiks, kas ir mana projekta grupā , kuru esmu bieži pieminējusi, viņš izkrita laikam ekonomikas eksāmenā un fin.grām. knapi dabūja "ieskaitītu"...Baigi.. ! Un kurš septembra sākumā teica, ka esot mācījies ekonomiku iepriekš un pirmās lekcijas bija kā "1+1"!? :P
Šodien bija pirmā grupas tikšanās pēc klusā perioda, un viņš tāpat atkal turpina krutoties... Piem. mums tagad sākas tāds priekšmets kā English business communication, un viņš tāds stāsta- "redzējāt to vārdiņu/terminu sarakstu tam priekšmetam? tie tak ir viegli un tā..." ..! BĀC! vēl jo vairāk, viņš ļoti labi zina, ka mums ar ķīnieti ar valodu neiet tik vienkārši, un vispār viņš ir pavadījis 1 gadu ASV....kāpēc vēl jācenšas likt mums justies vēl stulbāk!? a!? tāpēc, ka viņš ir stulbs, un viņš man besī. Phu, paldies, izliku visu savu žulti ;D

Tagad par kaut ko patīkamāku.. Man bija brīva gandrīz viena pilna nedēļa. Ceturtdien atbrauca Zane. Es tiku pie biezpiena un "Kārumiņiem"! Labais!
Ko mēs sadarījām- pastaigājām pa veikaliem (diemžēl tagad tieši iekrita kaut kāds garlaicīgais un tukšais periods veikalos, un es par velti biju salielījusi tos māsai), nu nekas. Tas jau nebija galvenais.


Vienu dienu skatamies- cilvēki stāv gar kanāla malu...es zināju, ka tajā dienā Sinterklaas ciemojas Groningenā..Sapratu, ka laikam viņš caur šo kanāliņu arī laikam izbrauks, un nolēmām pagaidīt... Sanāca gaidīt kādu stundu,.. Parādē bija kādi 6 kuģīši.. uz pirmajiem bija tādi jautrie rūķīši - melnām mutēm, krāsainās drēbēs - dejoja, lēkāja uz batutiem utt.
Uz beidzamā, protams, brauca pats Sinterklaas (viņiem te tas ir Santaklausa vietā laikam.. un 5.decembris skaitās tā diena, kad visas dāvanas jau dāvina utt.) nu galīgi.. :/ Es gan joprojām gaidu savus īstos Ziemassvētkus.

 
vēl bijām:
*komiksu muzejā - ja nebūtu gandrīz pilnīgi viss holandiski, varbūt būtu interesantāk, bet tāpat bij OK. Visādus jautrus prikoliņus arī atradām, piemēram,bija tāds senlaicīgs mikrofons, un , kad tajā runāja, balss pārveidojās ļoti smalka un skanēja pa to figūriņu ārā:

Donalds Daks




*pilsētas muzejā kā jau muzejā - visādas gleznas, trauki utt... bet otrajā pusē viena fotogrāfa izstāde, tā gan bija smuka. redzējām arī filmiņu, kā tā tapa.. tāds darbs ieguldīts! Katra seja fotošopā ir salikta no atsevišķa deguna, vaigiem utt.  apbrīnojami!


*foto izstādē - World press photo 2011. Bildes kā jau skaistās bildes- kompozīcija,kvalitāte- viss kā vajag, bet blakus katrai bija apraksti (arī angliski! beidzot) , kas padarīja izstādi tiešām interesantu...




Tādas mums krietnās kultūras izklaides.. Vakaros, protams, klubiņi utt. Arī Red light district parādīju, kur Zane nejutās diez ko omulīgi..bet man jautri, sanāca ar tel. uzfilmēt ieliņu :D smieklīgi.. it īpaši fonā Zanes komentāri: "Jana, kur tu mani ievedi..!? ejam atpakaļ.. paskaties, mums tas vīrietis seko" utt...:D

Vēl viņa mēdza pacepties par ziņām par Latvijas Krājbanku - kāreiz dienā, kad atbrauca, sākās visi trakumi. Māsa tik lasa komentārus un saprot, kas sagaida atpakaļ darbā! Tādā ziņā jau traki ir, tas gan! Nu neko, kā ir ,tā ir- es visu uztveru ar vēsu prātu..kamēr mani personīgi nekas neskar. (es to domāju kopumā- par visādām tādām karstajām ziņām, nevis par ko konkrētu)...

Latvijas dzimšanas dienai par godu uzcepām arī šīs gardās cup cakes. Mm, ņam. Zane gan vairs nav tik ļoti kāra uz saldajiem našķiem, nezinu kāpēc. Bet man laikam arī japamācās no viņas. Tad jau redzēs, kā sanāks, jo saldumi man tiešām nenormāli ir vajdazīgi..! :D 

Tas ĪSUMĀ par mūsu piedzīvojumiem..
Kāda mana atziņa- ticiet man, viss kādreiz nāk atpakaļ! :D es par to ik pa reizei tiešām pārliecinos. Piemēram, kad māsa bija ciemos. Mēs staigājam pa veikaliem- es skatos sev arī kaut ko un tā.. Zane saka,ka es jau varu arī citreiz atnākt taču. Bet man nav laika citreiz :D Un arī es viņai sūdzējos, ka man uzreiz istaba nekārtīga, kad viņa atbrauca :D Kāpēc es to saku- tāpēc, ka pilnīgi identiski bija tad, kad es braucu pie viņas ciemos uz Rīgu...tās pašas runas mums,tikai šoreiz mainītās lomās :D

Ok, bija man te kāda vēsmiņa no mājām , tagad mierīgi varēšu sagaidīt brīvdienas, kad beidzot pati tikšu uz mājiņām!! Jeej!

Kā jau ieraksta sākumā minēju, jāatsāk darbs pie projekta..Skolā sācies otrais periods.. jauni priekšmeti-jaunas grūtības.. Statistikas pirmajā stundā skolotāja pateica, cik gan daudzi izkrīt šajā priekšmetā.. Bet man tā izskatās, ka tas man būs tāds diezgan interesants priekšmets. Vispār gandrīz viss man te ir diezgan interesanti- tāpēc jau es izvēlējos to, ko izvēlējos!!! Un vienkārši tracina, kad daudzi klasesbiedri sūdzās par šo un to.. bāc. Ejiet taču prom, ja nepatīk skola vai vēl nez kas! 
Un vispār diezgan pamanāms ir tas, ko mums bieži piemin skolotāji par vietējiem-holandiešu studentiem.. tiešām jau var redzēt viņu bezatbildību un motivācijas trūkumu.. potenciālie atkritēji. Negribu jau salielīties uzreiz pēc pirmās sesijas (it īpaši, kad man tagad mana projekta daļa rādās kā melns caurums :D ) , bet man vienkārši vajag palikt tikpat centīgai, un tad gan jau arī es veiksmīgi pabeigšu šo mācību gadu ;)





Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru