pirmdiena, 2011. gada 7. novembris

baidiiiiieeess!!

nesen no vācu valodas eksāmena. Gāja labi, jo biju diezgan labi visu samācījusies. Nu lūk, trešdien matemātikas eksāmens- arī nekas biedējošs.
Bet vispār gribēju pastāstīt, cik šodien ir ārprātīgs laiks te! :O Jau no rīta tāds miglains, patumšs un briesmīgs laiks bija. Tik jocīgi. Pa visu dienu nebija tāda brīža, kad varēja gaismu neslēgt - visu laiku tāda kā krēsla. vējains, dūmakais un visādi citādi baiss laiks,bet bez lietus. Tādu es te piedzīvoju pirmo reizi, un vispār nezinu, kad tādu dienu būtu redzējusi.
Man eksāmens sākās pl. 16:00. Tad nu dienas pirmajā pusē vēl šo to atkārtoju un tā,,..bet tas laiks tik biedējošs - liekas tūliņ kaut kas nelabs notiks- un Feisbukā izlasīju,ka viens klasesbiedrs savu valodas eksāmenu esot nogulējis.. ( :D ) un es sēžu mājās ar tādu sajūtu, ka cerams visu pareizi sapratu, un man tiešām pārbaudes darbs ir tikai pēcpusdienā.
Jā, viss bija pareizi, un eksāmenu es uzrakstīju.  braucot mājās jau bija galīgi tumšs. un vispār, kā es Zanei saku- šodien tas laiks ir tāds kā fantastikas filmās rāda, kad kāds liels briesmonis staigā pa pilsētu un visu izposta.. Nu laiks it kā pirms pasaules gala!
tiešām.. tik zīmīgs, ka man vajadzēja par to pastāstīt te,... :)
nezinu,vai var iegūt pietiekami skaidru priekšstatu,bet dažas bildītes no mob.

labi,tagad vēliet man veiksmi nākamajos eksāmenos. Bet labāk- gaišu galviņu, kas visu ātri un noturīgi spēj iegaumēt!


1 komentārs: