piektdiena, 2011. gada 11. novembris

1. periods noslēdzies

Piektdien piedalījos volejbola turnīrā, ko rīkoja tā pati organizācija, ar kuru toreiz braucu ekskursijā. Tos, kuri bija pieteikušies individuāli, sadalīja komandās. Sākumā nemaz necerot, kā gadījās- kā ne, bet mana komanda ieņēma pirmo vietu :D Dabūjām ACLO sporta centra pudeles un simbolisku šalli.. Nekāds jau spīdošais līmenis tur nebija, bet prieka pēc varēja paspēlēt.. :) ceru,ka kaut ko līdzīgu priekš basketbola arī sarīkos.. :)
un es iepriekš domāju, ka es skaitos gara meitene.. :D

Ekonomikas eksāmenā gāja labi, likās pat nedaudz vieglāks par paraugeksāmenu. Iepriekšējās dienas vakarā gan sākās baigais uztraukums, bet tagad esmu pilnībā pārliecināta, ka atzīme būs pietiekoši laba. Jūtos baigā malacīte, ka samērā laicīgi sāku lasīt vielas grāmatā un pēdējās dienās vajadzēja tikai atkārtot. Ja būtu mācījusies tikai pirms paša eksāmena, visas tēmas un diagrammas galvā sajuktu. Ātrāk gaidu visas atzīmes :D interesanti arī būs paskatīties, cik labas tās ir uz pārējās klases fona..

 Sestdien pa dienu bija beidzot kaut nedaudz saulains, tāpēc nolēmu pabraukāties ar riteni- kur vēl neesmu bijusi. Braucu uz ZA pusi, vēroju, kas tur darās..jo tālāk braucu- jo klusāks un nomaļāks.. līdz attapos uz kaut kādas šosejas, kad man jau sāka pīpināt mašīnas. Wtf! Es jau sāku stresot- skatos- jā,neviena cita riteņbraucēja tur nav.. Pat nebija, kur nogriezties, nu galīgs strupceļš- ne uz priekšu, ne atpakaļ tagad braukt! :D Paminos uz priekšu, jau redzu zīmi - Groningenas beigas.:D āāā... griezos atpakaļ un pamanīju kaut kādu celiņu, kur uzbraucu augšā un tiku uz tilta, kas mani atveda atpakaļ...phuu...biju glābta. :D bet apjuku gan pamatīgi ..!

Vakar neko interesantu nesadarīju..Tikai mans dzīvokļabiedrs, (sauksim viņu par Gunvari), atveda savu draudzenīti uz dzīvokli. :D Es jau tā arī sapratu, ka kaut kas viņam tur notiek, jo pa brīvdienām un vakaros Gunvaris tā aizdomīgi gāja ārā utt. nu lūk...tā jau ir ok- vismaz parādījās kaut kāda dzīvība šeit.. :) tikai cerams, ka ar laiku viņi neizdomās, ka es te traucēju un maigi nepalūgs mani izvākties :D

Nesen atgriezos no beidzamā- Finanšu grāmatvedības - eksāmena. It kā vajadzētu just gandarījumu, bet diemžēl tā nav, tāpēc, ka šito eksāmenu ,liekas, uzrakstīju vissliktāk, tāpēc pašubrīd neesmu diez ko priecīga. Zinu, ka viens uzdevums būs galīgi d**, bet ļoti, ļoti jācer, ka ar pārējiem pietiks, lai dabūtu apmierinošu atzīmi. paldies,man nav gribēšanas vasarā vēl kādu eksāmenu pārkārtot :( viena klasesbiedrene aizmirsa savu studenta karti mājās, un pie rakstīšanas netika - automātiski varēs kārtot tikai vasarā. eh. Nu labi, tagad atliek vien cerēt uz to labāko un es gribu atpūsties! Bet jau tagad tāda nepierasta sajūta, ka nav nekas jāmācas ..izrādās, ka ne tikai pie atpūtas režīma, bet arī pie kaut kā nopietnāka ,piem. mācīšanās režīma var diezgan ātri pierast. laikam jau cilvēku vispār nav sarežģīti pie kaut kā pieradināt...galvenais ir motivācija.
Tagad es pat nedaudz saprotu darbaholiķus, kuri nemāk atpūsties- jo visu laiku taču ir kaut kas jādara, jādomā, dzelas jākrucī...:)) Bet nē nē nē,tas nebūt nenozīmē,ka es atbalstu darbaholismu. es tikai mazliet ,nedaudz saprotu to.. 

Ok,tagad es tiešām esmu pelnījusi atpūtu..Lai būtu spēks jaunajam- otrajam periodam un jauniem priekšmetiem un grūtībām :( diemžēl. (Protams,varētu jau sākt mācīties jaunos vācu val. vārdiņus vai atsākt darbu pie lielā projekta otrās daļas,bet ...bet ne vel:) ) Ceturtdien sagaidīšu Zani ciemos, tā ka būs nedaudz jāiekaro pilsēta-Gro!! :D

viņa mums tāda kautrīga meitene, nevēlas atklāt savu seju :D



2 komentāri:

  1. Kurš gan būtu domājis, ka Tu esi gandrīz visīsākā volejbola komandas spēlētāja? ^____^ Btw, tā meitene...... ir tik gara!

    AtbildētDzēst
  2. Nu apsveicu, eksāmeni galā. Es lasu un priecājos ka Tev viss ir baigi forši. Un būs vēl foršāk, vai ne?

    AtbildētDzēst