sestdiena, 2011. gada 24. septembris

esmu savā vietā

nezinu, kas te par mistērijām, bet kārtējā nedēļas nogale ar laikapstākļiem kā pēc pasūtījuma! vienkārši super.
izbraucu ārā sadarīt savas lietiņas, domāju ilgi nebūšu un tā, jo, galu galā, mājās ir jāmācās :( bet nu tas nav iespējams! centrā liels burziņš, laiks silts un saulains - dievinu staigāt pa pilsētu šādās dienās..! un katrreiz ieraugu kaut ko jaunu, interesantu..tā tas laiks paiet visu izpētot ..:) dažas bildītes uzņēmu ar telefonu: 
tirgū visādi brīnumiņi!


man tāda staigāšana ir kā kaut kāda terapija-viss tik forši atkal liekas! :) biju paņēmusi līdzi vācu val. vārdiņus un parkā pasēdēju, arī kaut ko lietderīgu padarīju! ....bet vispār, ko es te pateicu. vai tad vienkārši uzlabot sev garastāvokli arī nav lietderīgi? un kā vēl ir! tā ka labošu-visa mana šodiena ir lietderīga :D :P 
tagad esmu mājās, sagatavošu un paēdīšu pusdienas un tad ņemšu un lasīšu biezo ekonomikas grāmatu kaut kur ārā- laikam tuvākajā parciņā- man te pāri ielai aiz mūra atrodas tāds dārzs, atgādina nedaudz Rundāles pils dārzu, tikai simtreiz mazāks...šitādās dienās pilnīgi gribās būt ārā, cilvēkos.. 
lūk tāda man ir šī sestdiena :) 

vakardien biju aizgājusi uz baseinu, jo ja jau karte nopirkta, tad tā ir jāizmanto kā vien var.. :) sporta centram ir saraksts ar "open hours" un uz tām nodarbībām ar manu karti var iet ,kad vēlies.. un peldēšanās piektdienas vakarā arī bija dikti jauki....centīšos vismaz reizi nedēļā aiziet tieši uz šo nodarbību..:)

ak jā,un jūtos nedaudz nedaudz apslimusi..bet nu man tas pat šobrīd šķiet mazsvarīgi, lai par to rakstītu..nopirku ingveru, palicis vēl ķiploks, tā ka ar veselību viss bus ok:)

no rīta netā atradu lapu, kur viena meitene tik precīzi uzrakstījusi, kā izrunājas manas pilsētas nosaukums, te citēšu:
I’m an 19-year old, doing my bachelors degree in Economics and Business Economics in the city of Groningen (pronounced KhrrRRoningen) in The Netherlands. Previously, I did my entire schooling in India.
:D haha. un tāpat viņi izrunā,piemēram, khriga (Rīga) un kgrugh (RUG - otras Groningenas universitātes nosaukuma saīsinājums...ko es pat necenšos mēģināt izrunāt)

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru