ceturtdiena, 2011. gada 22. septembris

gandrīz sēne

šodien beidzot nepažēlot laiku, lai pastāstītu jums par to, kas man jauns..
Pagājušo piektdien beidzot iepazīstināja sīkāk ar pusgada lielā projekta darbu. Kāpēc beidzot- tāpēc, ka jo ātrāk jo labāk būtu bijis,lai ir vairāk laika strādāt pie tā.. Protams, grupās. Galvenā doma tāda, ka mums iedod materiālu par kādu firmu- aprakstu, finanšu datus utml. un tad pusgada beigās mums ir jāprezentē, kā mēs pārliecinātu banku iedot šai firmai kredītu. Tas man šķiet diezgan sarežģīts uzdevums, jo tādus priekšmetus, ar ko jāsasaista darba gaita (grāmatvedība,ekonomika,statistika), es iepriekš neesmu mācījusies...salīdzinot ar holandieti rižiku ,kas mani tā tracina...bez maz vai-kāpēc tad es te vispār mācos,ja man nav tādu priekšzināšanu un "akdievs,jūs neko nesaprotat...!" grr...tāpēc jau es iestājos,lai iemācītos! :) pa šo laiku mums notiks daudz grupas sapulcītes un tikšanās ar coach.. ta kā darba treneri. es esmu uzņēmusies dabūt informāciju par darba tirgu un ārvalstu valūtas tirgus situāciju Kanādā 2000-2009.g. (Kanādā tāpēc, ka dotā firma atrodas tieši tur)...tā ka lūdzu,lūdzu, ja jums ir kas tāds, kas man var noderēt, jūtieties droši sakontaktēties ar mani ..:)

Nedēļas nogalē arī neko īpašu nesadarīju, jo nejutos īpaši labi. Svētdien nopirku ķiploku un apēdu tik krietni,ka nākamajā rītā vēl jutu tos.

 Studijas laikam tomēr nav īsti normālas, ja skola tajā neieliek kādu "WTF!" lekciju... to es sapratu trešdien, kad kaut kāds jocīgs skolotājs vadīja nodarbību Profesionālā attīstība priekšmetā.Viņš it kā stāstīja par to,kā veiksmīgi organizēt un aizvadīt tikšanās,..uzdeva mums  kaut kādus mistiskus jautājumus,neviens nekā nesaprata, un es vēl sēdēju pašā priekšā! bet viņš laikam sajuta manu "man labāk neko nejautāt" enerģiju, un es tiku neskarta..:) kā zinādama biju paņēmusi līdzi datoru un vismaz varēju pa-epastot ar Zani vai palasīt "Vaduguni", kam man mājās neatliek laika.. :D Jā, starp citu, liels paldies "Vaduguns" lasītājiem, kas misteru konkursā par mani sabalsoja..tagad es avīzi saņemu elektroniski un varu vismaz sekot līdzi sava rajona notikumiem..foršini:))
aii..tik par skolu sanāk šis raksts..bet nu jā,tiešām šai nedēļā esmu kārtīgi mācījusies. Lai gan lekciju ir samērā maz,ātri tieku mājās...bet esmu iesākusi arī lasīt uzdotās nodaļas Ekonomikā un Finanšu grāmatvedībā (izrādās tīri noderīgi!!un ir lielāka saprašana), un vispār lēni man iet ar visādu uzdevumu utt pildīšanu, it īpaši, ja kaut kas ir jāstrādā pie datora,un pa vidu visādi feisbuki vai skaipi ir ieslēgti.. :) tomēr gaisma tuneļa galā ir redzama, un beidzot es pat sāku ticēt,ka ir iespējams arī nokārtot eksāmenus un pārējos darbus šajā universitātē..bet nu būs ko turēt!

aizvakar bija atcelta vācu valoda, diena likās tīri forša, bet tā jau nedrīkstēja.. :D mazgājot veļu sadzeltēja 2 baltās drēbes :( ..tad vēl "nagi niezēja" iespiest izlietnes to vidējo lietiņu (ko iespiež un tad ūdens netek un ir tāda kā bļoda) , parasti jau var arī to pogu izspiest...bet ne manā gadījumā svešā mājā..:D ai,visādas figņas arī man te gadās.. phu, piekusu rakstīt,tāpēc esmu atslābusi uz pareizo rakstīšanu kā jau nobeigumā varējāt pamanīt.. :)

njā vispār visas dienas pagāja diezgan vienādi- no rīta kāda lekcija un tad visu dienu pa mājām sēdēju ,mācījos kā sēne. man tas jau apnika, pilnīgi prasījās pēc kaut kādas aktivitātes. tad nu šodien aizgāju uz ACLO- tas ir sporta centrs, kur mēs studenti varam visvisādi sportot par 52 eiro gadā. Vakar beidzot saņēmu savu studenta karti un šodien arī iegādājos sporta centra karti..:) forši. vismaz būs , kur izkustināt savu "izlaidušos" ķermeni..:D pēcpusdienā uzreiz arī izdomāju aiziet uz kādu nodarbību. Tā bija joga. man nepatika..trenerīte runāja pārsvarā holandiešu valodā, maz angliski, tā ka man atlika tikai atkārtot to,ko dara citas...gandrīz kā -kad jāceļas,kad jātupjas! :) un,ja arī visu saprastu,man tomēr šķiet,ka joga nav priekš manis,man vajag kaut ko enerģiskāku.. bet tur tikai- relax relax , sajūtiet savu ķermeni..bla bla bla.. bet,par laimi, sp.centrā ir daudz dažādu citu nodarbību ;) baigi foršiņi, gan jau nākamdēļ (vai šonedēļ!?) aiziešu un tad varēšu pastāstīt, kas tur interesants..

pagaidām pietiks?! :P ā, šoreiz nav interesantu bildīšu ,jo ,atkārtošos vēlreiz, nekur īpaši neesmu bijusi....vienīgi varu jums parādīt,kā es veikalā sevi fočēju, lai varētu parādīt savējām meitenītēm, vai derēs man tāda cepure.. :) hehe. un šodien arī to nopirku..ir jauka, vai ne?:P

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru