ceturtdiena, 2011. gada 15. septembris

matemāticiņa

Esmu mājās no skolas, šodien bija matemātika un man pat ir ļoti labs garīgais pēc lekcijas, tas ir kaut kas! :) tātad es iepriekš pieminēju to pārbaudes testu matemātikā, un tie, kas dabūjuši 7 vai vairāk, var pirmās 3 vai 4 nedēļas neapmeklēt MAT. lekcijas sākumā skolotāja nosauca uzvārdus, es biju tai skaitā. Tātad mēs varam vai nu iet prom tai brīdī vai nu sēdēt visu lekciju. Es nolēmu tāpat palikt, paskatīties, ko skolotāja stāstīs, un, protams, piešauties pie matemātikas tieši angļu valodā.. bet nožēloju savu izvēli jau pirmajā minūtē, nerunājot par pārējo pusotru stundu...šī kursa iesākums tiešām ir elementārs.Tas tāpēc,lai,kad būs sarežģītākas tēmas, visi varētu saprast un būt vienādā līmenī. Beigās varēja uzprasīt savas atzīmes, un es esmu dabūjusi 9.4 :) cik jauki. lai gan tās nekur neparādīsies un tā,..Bet MAT laikam būs mans mīļākais priekšmets :D 







phu..tagad miers, visu savu prieciņu esmu aprakstījusi..:) 
pārējos priekšmetos man neklājas tik vienkārši. Galvenokārt tādēļ, kad kādus vārdiņus nezinu- tad uzreiz ir tā grūti iebraukt, tāpēc mājās viss stundas darbs vēlreiz jāpārskata un jāiztulko nesaprotamais. Piem. tādā priekšmetā kā Financial accounting.
Vakardien vēl bija pirmā vācu valodas nodarbība (viena papildus valoda ir obligātā). Sākām , protams, ar elementāro un bija +- saprotams, tikai skolotāja tāda nepārāk :( slikti skaidro. Bet labi tas, ka ir daudz cilvēku, kas tai kursā vācu val sāk no apaļas nulles! nu tādi kā es... bet ir arī citi, kas jau kaut ko saprot. un tad es atkal jūtos piečakarēta.. kāpēc nevarēja izvēlēties, piem., krievu valodu! :)
Tas īsumā apskats par manām pirmajām 4 skolas dienām, bet rīt būs pati grūtākā,..Pirmā lekcija sākas jau 8:30 un būs vairākas pēc kārtas. 

jā, vēl viens svarīgs notikums- šonedēļ veikalā atradu gan graudu rupjmaizi (!!!) ..gan arī tādu kā biezpienu- Lv to pārdod kā "mājas siers".. nu re, arvien mazāk lietu Latvijā, pēc kā ilgoties..:p

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru