trešdiena, 2011. gada 7. septembris

intro nedēļa


heii..! lai gan skola beidzas samērā laicīgi, dienas tomēr paskrien samērā ātri. šonedēļ man ir lielā tīrīšana, jo beidzot varēju iekārtoties istabā un mana dzīvokļa saimnieks uz nedēļu ir prom, tā ka ieviesu te kārtību.. hihi.



tā ir mana istabiņa..ļoti maziņa,bet jauka ;)


Skolā šī ir tikai Introduction week (tā kā ievad-nedēļa), kurā iepazīstina ar programmu; skolas teritoriju - kas kur atrodams; interneta lapu un uni sistēmu kopumā.. pamazām arī jāpierod pie manas jaunās "klases"..;) kurā ir  aptuveni 1/3 holandiešu, 1/3 vāciešu un 1/3 mūsu pārējo.. ha. jā, manā grupā vēl ir viens latvietis.
pa lielam skolā viss ir ok ,man patīk tikai man ar to valodu tā pagrūtāk.. eh.. nu nekas, jāpierod, vairs jau izvēles nav.. :p un pat, ja būtu-dziļi šaubos, vai kaut ko mainītu.. šodien vēl visiem IBS (International business school) jauniņajiem bija matemātikas tests, lai pārbaudītu kopējo līmeni, nu un VISMAZ KAUT KAS man likās vienkāršs..haha, jo tur nav vajadzīgas dižas valodas prasmes.
no nākamās nedēļas (un pārējām turpmākajām) gan ir nedaudz bailes, ko vēl pastiprina pasniedzēju teiktais, ka vairāk kā puse pirmajā gadā vai vispār izkrīt..."tik uzmundrinoši!" Bet meitene no Vācijas, pie kuras šodien pirku grāmatas, nedaudz nomierināja, ka vnk jāpacenšas,jāgatavojas visam laicīgi tā, būs ok, un izkrīt tie, kas tiešām neko nedara un tikai ballējas. jā un daudzi no tiem ir tieši holandiešu studenti, un to pasniedzēji vienmēr piemin :D heh. nabaga jauniņie vietējie studenti..
vēl bildīte no Welcoming day..te nu mēs esam visi jauniņie starptautiskie studenti..mani var redzēt priekšā pa kreisi ar sarkanu jaku un baltu somu klēpī :) ikdienā šajā telpā parasti studenti pusdieno, sēž pie datora vai vienkārši chillo, kad ir brīvs laiks...

Te jau var just rudeni, pēdējās dienās laiks ir vējains un šodien arī līst. tas ir vienīgais, pie kā man būs grūti pierast, jo nepavisam nepatīk drēgns laiks :( fuu.. līdz skolai man ir 15-20 min. brauciens ar riteni, un pa ceļam paspēju sakarst, tā ka nesaprotu vēl, kā lai ģērbjos, jo no rīta ,izejot ārā, vēl ir vēsi.. ai,nu laiks gan te spēj mainīties ik pēc 10 minūtēm!
Rītvakar paredzēta Welcome (back) student party, kura būtu jāapmeklē, jo nez kā būs ar to ballēšanos, kad sāksies mācības... bet jācer, ka es esmu pārāk iebiedēta :D
te vēl gribēju parādīt, cik skaists skats vakaros redzams pa dzīvojamās istabas logu/balkonu :) tas ir Martini tornis pašā centrā, varētu teikt, ka slavenākā ēka Groningenā..es tā domāju..

3 komentāri:

  1. No pēdējās bildes izriet, ka Groningenas devīze laikam ir: no Martini, no party! :D

    Z.

    AtbildētDzēst
  2. Nezinu, kā būtu, ja torņa nebūtu... bet te ir Martini un te ir party! :D

    AtbildētDzēst
  3. Čau! Super, es jau gribu aizbraukt ciemos!

    AtbildētDzēst