piektdiena, 2011. gada 2. septembris

es studente! o-oo

Šodien skolā notika Welcoming day priekš visiem starptautiskajiem studentiem, kuri šogad pirmo reizi te uzsāks mācības - gan pastāvīgajiem, gan apmaiņas. Lai gan vakardien ar savu jauno riteni aizbraucu līdz universitātei un atpakaļ, šorīt tāpat sanāca nedaudz apmaldīties.. tāpēc skolā ierados, kad apsveikuma runas jau bija sākušās..
ar savu oglīti pie Hanze university

Universitātē kopā mācās ap 25 tūkstoši studentu, un šodien arī to bija daudz! un tik dažādi! esot pārstāvētas 89 valstis.. sākot no cini-mini ķīnietīšiem līdz pašiem melnākajiem afrikāņiem. Tad visas dienas garumā visādas runas bla bla..un pusdienas šodien arī sponsorēja skola - bija visādi burgeri, frī utt.. :D hehe. Kas man likās baigi labais- (nezināšu gan nosaukumu) apkārt kaut kāda mīkla un iekšā siers..mm, bet bija karsts un apdedzināju nedaudz augšā smaganas, tagad vēl jūtu. Tad braucām mājās ar vienu igauņu meiteni, pa ceļam atradām veikalu Lidl - forši, tagad tur pārsvarā tikai iepirkšos, jo ir lēts un arī izvēle liela.. kā jau minēju visādas sasaldētās un pusgatavās pārtikas ir ļoti daudz un tur ieraudzīju arī tos pašus garšīgos brīnumiņus (tik pagaidām sasaldētā veidā) , jēe :D
Vispār diena bija nogurdinoša un, šādi jūtoties, mājās Baltinavā noteikti nekur ārā neietu un netusētos, bet šeit gan tā darīt nedrīkstu :D kā nekā mana pirmā piektdiena, jāiekļūst apritē un jāiečeko Holandes naktsdzīve! 
Rīt cerams varēšu iekārtoties savā istabā, jo pie mēbelēm vēl joprojām pagaidām neesmu tikusi.. bet tas nekas :) man tīri ok patīk arī dzīvojamajā istabā...un mans dzīvokļa biedrs ir vienkārši superīgs- pirmais praktiski nekad neiesāk sarunas, mājās nav aptuveni no 7 rītā līdz 22 vakarā (tas tā vidēji, vismaz visas dienas līdz šim) mierīgs un tā tālāk ..:D nu priekš manis vienkārši lielisks!! tādēl, ka man jau ārpusē pietiek tās burzmas un sabiedrības, ka mājās man vajag vienatni.


Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru