ceturtdiena, 2013. gada 22. augusts

dziļi manī mīt mazs dabas bērns

Šodien sanāca tāda garāka vakarpuse. Atprasījos no darba agrāk, jo kaut kā bija nedaudz slikta pašsajūta. Žēl, jo tieši šodien tāda skaista, silta diena un no rīta uz Merseburgu devos ar riteni. Labi, ka to var ņemt līdzi iekšā vilcienā un tā mēs abi atbraucām atpakaļ uz Halli diezgan ātri.
Dažreiz es jūtu, ka manī paliek neizmantota enerģija. Nedēļas nogalēs parasti daudz braukājos ar riteni un peldos. Darbdienas sanāk tādas pasīvākas.. Tā nu es pagājušo piektdien nolēmu pirmo reizi mērot ceļu no mājām uz praksi ar riteni - apmēram 16km. Diena solījās būt silta, piecēlos laicīgi, ofisā
ierados tieši laikā.. Sajūta bija baigi labā. Pēc darba atpakaļceļā vēl piebraucu pie ezera un nopeldējos.. Pirms tam mani te sabaidīja, ka nu nez nez kā te Vācijā ar to peldēšanos būs.. bet patiesībā peldvietu man apkārt ir vairāk kā vajag! :D Un ezeros ūdens it ļoti tīrs!
veco dzelzceļa sliežu
vietā izveidots parks
 

pļava un solāro paneļu lauks
Bildēs var redzēt Halles zaļo apkārtni... es dikti izbaudu tādu braukāšanos un apkārtnes iepazīšanu! Īstenībā vide man te liekas līdzīga Latvijai - katrā ziņā daudz daudz līdzīgāka Latvijai nekā Holande (vai Anglija) , ar ko es varu salīdzināt.
superskaista ainava


Firmā šonedēļ darbu beidz divi jaunekļi, kuri te bija tikai uz vasaru - šogad pabeiguši skolu un rudenī uzsāks studijas. Ļoooti žēl, jo viņi tādi jauki un ar labu humora izjūtu. Bet solījās nākt dažreiz vēl pie mums uzspēlēt galda futbolu, ko mēs darbā parasti darām pēc pusdienām. Bildē var redzēt "atvadu pusdienas" ar maniem kolēģiem - tradicionālā vāciešu šniceles ēstuvītē.


Pusdienās šnicele! Kopā ar kolēģiem















PS. Atvainojos par nedaudz haotisku bilžu izvietojumu

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru